Soosikauppa (Tmi), 2412236-0
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 8.5.2020 alkaen.

Tältä sivulta löytyvät ehdot, joilla toimitamme sinulle kastike- ja kuivamaustetuotteita, jotka ovat esillä verkkokaupassamme sivuilla www.soosikauppa.fi

Pyydämme, että luet nämä toimitusehdot huolellisesti läpi ennen kuin tilaat tuotteita kaupastamme. Tilaamalla tuotteita hyväksyt nämä ehdot ja sitoudut nouttamaan niitä.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.

Hinnat ja tuotteet

Tuotteiden hinnat ja toimituskulut on ilmoitettu arvonlisäverollisina. Arvonlisävero laskutetaan kulloinkin voimassa olevan veroprosentin mukaan (1.10.2017 voimassa oleva arvonlisäveroprosentti elintarvikkeille on 14%). Verkkokaupan ostoskorissa sekä tilausvahvistuksessa on nähtävillä tuotteiden ja toimituskulujen ALV-erittely.

Verkkokaupan hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Nämä toimitusehdot sekä hinnat ovat voimassa vain Suomessa.

Tilaaminen

Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä verkkokauppaan tilatakseen tuotteita.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Maksettuasi tilauksen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.

Tarkasta tilausvahvistuksen sisältö. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Saat lähetyksen mukana myös kuitin ostoksestasi.

Hyväksytystä tilauksesta tulee ilmoitus verkkokaupan ylläpitäjälle ja tilaus lähtee käsittelyyn.
Tilaukset pyritään käsittelemään 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta, mutta pidätämme oikeudet poikkeuksiin.

HUOM! Mikäli haluat perua tilauksia, ilmoita siitä heti tilauksen tehtyäsi sähköpostilla asiakaspalvelu@soosikauppa.fi. Huom! Asiakaspalvelumme vastaa viesteihin pääsääntöisesti ilta-aikoina (klo 17-21).

Toimituskulut

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit valita ostoskorissa tai kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Emme toimita tuotteitamme Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Lähetykset toimitetaan pääsääntöisesti 1-5 työpäivän kuluessa lähtöpäivästä ja vyöhykkeestä riippuen. Kuljetusajat voi tarkistaa osoitteesta www.postnord.fi.  Palvelulla ei ole toimitusaikatakuuta. Kts. tarkemmat tiedot kohdasta Toimitus.

Verkkokaupassa näkyvien tuotteiden varastomäärät saattavat poiketa todellisista määristä. Mikäli jokin ostetuista tuotteista on päässyt loppumaan, niin otamme yhteyttä ja tarjoamme seuraavat vaihtoehdot:

  • tilaus lähetetään ilman puuttuvia tuotteita ja tilauksesta pois jääneiden tuotteiden arvo hyvitetään
  • puuttuvan tuotteen tilalle valitaan joku muu tuote
  • odotetaan tuotteen saapumista varastoon ja lähetetään koko tilaus tämän jälkeen
  • tai koko tilaus perutaan ja maksettu summa palautetaan takaisin

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Painamalla ”Siirry maksamaan” painiketta hyväksyt Soosikauppa.fi yleiset ehdot.

Asiakaspalvelumme yhteystiedot:

puhelimitse: +358407246000 (huom. arkisin n. klo 17-21)
sähköpostilla: asiakaspalvelu@soosikauppa.fi (vastailemme viesteihin arki-iltaisin ja viikonloppuisin)

Palautusoikeus

Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Koska kyseessä on elintarvike, emme voi vastaanottaa avattuja pakkauksia. Palautusoikeusaika alkaa tavaran vastaanotosta.

Palautusoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (ensisijaisesti sähköpostilla).

Palauttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne palautusoikeuden käytöstä ennen palautusoikeusajan päättymistä.

Tuotteet tulee palauttaa Nokian varastollemme. Ole ennen palautusta yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostilla, jotta voimme sopia, miten lähetät palautettavan paketin. Veloitamme palautuksesta syntyvät toimituskulut aina asiakkaalta.

Liitä palautukseen mukaan seuraavat tiedot:

  • Nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi
  • Kopio lähetyslistasta/kuitista
  • Pankkitilinumerosi IBAN-muodossa sekä BIC-koodi
  • Palatuslomake tai vapaamuotoinen ilmoitus sopimuksen peruuttamisesta

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tavaran vastaanotosta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Reklamaatiot / ongelmatilanteet

Lähetys särkynyt

Tarkista lähetys heti sen vastaanotossa. Mikäli havaitset ulkoisia merkkejä paketin särkymisestä, ilmoita siitä noutopisteen asiakaspalvelijalle (PostNordin/Matkahuollon toimipiste/asiointipiste). Asiakaspalvelija tekee lähetyksestä vahinkoilmoituksen eikä lähetystä pidä lunastaa. Mikäli lunastat lähetyksen, tarkista vielä tuotteiden kunto, kun avaat paketin. Mikäli tässä kohtaa ilmenee, että tuotteet ovat hajonneet kuljetuksessa, ilmoita asiasta meille viipymättä viestillä numeroon 040 724 6000 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@soosikauppa.fi.. Toivoisimme ilmoituksessa mukana kuvaa, jos pystyt sellaisen lähettämään.

Viallinen tuote

Mikäli olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, tulee asiasta ilmoittaa viipymättä osoitteeseen asiakaspalvelu@soosikauppa.fi tai puhelimitse 040 724 6000 (arkisin klo 17-21). Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 vrk sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Yhteystiedot

Soosikauppa (Tmi)
Pirkkalaistie 1
37100 NOKIA
puh. 040 724 6000 (myös whatsapp)
sähköposti: asiakaspalvelu@soosikauppa.fi
y-tunnus 2412236-0

Meidät tavoittaa parhaiten ilta-aikaan (n klo 17-21) ja viikonloppuisin.

Liity odotuslistalle Ilmoitamme sinulle heti, kun tuotetta on jälleen tilattavissa. Jätä sähköpostiosoitteesi.